Alla inlägg under mars 2009

Av Alexandra - 28 mars 2009 14:03

Jagxp


Detta är jag. Lite söt är jag väl! Eller? Min hud är lite torr men det är från när vi var uppe i sälen. Då får man ganska torr hud. Lite rosig också. Men det var typ 10 minus! Här hemma är det typ runt nollan och nu har det kommit 3 cm SLASK!! Typiskt... Det var nästan vår i fredags! Men här ska komma lite mer snö. "Suck.." Aja... Sånt är livet.


Tack och Hejdå!!


Av Alexandra - 26 mars 2009 18:10

Det har varit en typisk tråkig torsdag idag. Hade franska prov idag xp. Jätte tråkig.. Men det gick bra. Våran franska lärare är läskig. jaa.. Det var inte så mkt mer att säga.


Tack och Hejdå!

Av Alexandra - 23 mars 2009 19:18

Idag har det snöat ennu lite till:(. Gud vad detta suger! Men jag har varit i stallet. Först hos Alice och sedan hos Frida. Båda var lika glada och gosiga. Skulle fotat Frida men eftersom det snöade så skippade jag det. Ja.. Det var allt...


Tack och Heldå!

Av Alexandra - 22 mars 2009 19:57

Var tog den fina våren vägen?? Helt plötsligt börjar det snöa och nu ligger det några millimeter slasksnö på marken! Helt hopplöst vårväder. Nu vill man att våren ska komma. Men nejdå. Här ska snöas! :( Detta är hopplöst! In med vårskorna igen! Men jag har haft lite kul. Det var faktiskt första gången jag red Alice (Hon är bara 6 år)! Det var kul men hon hade en väldigt annorlunda skritt. Nu har nean (Min galna kompis^^) blivigt skötare på hästen i boxen mittemot! Det ska bli kul nu när vi kan vara i stallet tillsammans!


Tack och Hejdå!

Av Alexandra - 21 mars 2009 17:48

Nu har snart vårkänslan gått hela vägen in i ryggmärjen! Om några dar är all snö borta. Har redan dammat av vårskorna! Idag var jag på bio med en kompis (vet ej om hennes namn får nämnas). Vi såg råsa pantern 2. Den var jättebra! Rekomenderas! Ja jag ska se robinsson ikväll. Det kanske många ska göra! Jag tror aldrig jag har sett det förr. Men det värkar bra. Om ni inte har märkt det så är jag hur dålig som helst på att stava! 


Tack och Hejdå!


  

Av Alexandra - 19 mars 2009 19:30

Idag var det nästan lika soligt som igår! Så på backen envisas bara lite is och snö kvar. Men den ska bort! Nu får våren ta och skynda sig ett slag? Sommaren också! Ja idag hade jag jätte tråkiga lektioner som vanligt. Fasst jag hade slöjd, och det är kul fasst det var det inte idag. Aja.. Detta är nog det tråkigaste inlägget hittills(vet ej hur det stavas). Det var allt från mig.


Tack och Hejdå!

Av Alexandra - 18 mars 2009 20:16

Är det vår nu? Solen lös hela dan och nästan all snö är borta! Vår kom nuuuu! Nu ska bara all snö bort och gruset på vägarna bort så är det vår! Tycker inte ni att grus-borttagar-bilen är ett stort vårtecken? Det tycker jag. Så må den komma snart.. Jaa, på en bild längre upp ser ni min kanin som är ute och "skuttar" i solen. Han har lagt på sej något kilo tror jag! Han har tillockmed dubbelhaka!! Då är man fet! En bild på solnedgången också! Det var allt för idag!


Tack och heldå!














Av Alexandra - 17 mars 2009 13:25

syrran


Detta är min galna lillasyster när vi är uppe i sälen. Visst ser hon galen ut!!:P Det är hon iallafall.. Hon är inte lik mig alls!! Inte på personlighet iallafall!! Men jag är inte brunett!!:P I am a blondie!! Jag är en typisk svensk Blond och blåögd. hahah...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards